miercuri, 28 septembrie 2011

Trotuare

Când a început refacerea trotuarelor pe Bulevardul 1 Decembrie, eram decis să scriu ceva frumos pe marginea subiectului. Mă gândeam că e bine ca măcar cu un an înainte să părăsească fotoliul de primar, să facă ceva pentru oraş dacă până acum a cheltuit banii pe petreceri şi pachete. Până să apuc, am văzut că au trântit în mijlocul străzii o ciudăţenie cu beculeţe care am înţeles că se vrea o corabie. Alţi bani aruncaţi aiurea.
Ieri am văzut că s-au apucat să refacă trotuarele şi pe strada Rozelor. Până să ne trezim cu o arcă în faţa bisericii veşnic în construcţie de pe Rozelor, vreau să spun că mă bucur că se refac trotuarele şi mai ales că s-a renunţat la spoiala aceea cu asfalt a acestora.
Toate celelalte discuţii despre firma care face trotuarele sunt anodine mai ales că grija banului public nu a făcut pe nimeni să protesteze timp de 3 ani când nu s-a făcut absolut nimic în oraş.

4 comentarii:

  1. Foarte frumos si noul "look" al blogului... Superb... Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat despre trotuare nu prea am ce sa comentez, se stie ca noi, locuitorii orasului, avem o parte din vina ca nu protestam, nu comentam, suntem foarte cuminti cand se cheltuiesc banii nostri pe lucruri inutile...

    RăspundețiȘtergere
  3. Lucian,
    Te întreb: ai fost de curând pe trotuarele dintre Saturn şi Venus ? Dacă nu, atunci trebuie ...şi vei rămâne cu un gust amar. Sunt pline de buruieni. Sunt aspectoase nimic de zis dar necesită întreţinere specială şi costisitoare.

    Am observat că lucrările pavelare au fost subcontractate mai multor firme !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc!
    Cred că în Mangalia nu va fi cazul pentru că se circulă şi nu vor creşte buruieni. Sper cel puţin. Sau se va da cu un ierbicid puternic.
    Cât despre subcontractare, poate e mai bine aşa dacă firmele respective folosesc muncitori din Mangalia. Nu mă pronunţ şi nici nu vreau să arunc cu piatra în necunoştinţă de cauză. Bine că nu s-au mai dus toţi banii pe petreceri. Nu suficient de bine încât să mă apuc să scriu ode dar măcar...

    RăspundețiȘtergere