luni, 11 octombrie 2010

Între Duţu şi plafonare

Am citit cu stupefacţie declaraţiile făcute de Viorel Oleniuc referitor la Stelian Duţu. Nu înţelegeam, un om de valoarea domnului Oleniuc, un profesionist desăvârşit şi un gentelman prin definiţie, să atace în acest mod un coleg de partid. Stelian Duţu pe de altă parte este un animal politic, un model politic al societăţii actuale ce a avut ghinionul de a fi devorat de ciuma ce finalmente s-a aciuat în Palatul Cotroceni.
Undeva şi eu, un spectator ce a acuzat mereu lipsa de organizare. Am vrut mereu mai multă activitate nu doar pentru că probabilele aranjamente din culise nu mă priveau, ci mai ales pentru că nu ofereau perspectivă partidului.
A venit Duţu, spirit organizatoric dovedit, gata să ne pună la treabă. Într-adevăr nu a venit cu ceva nou, ci cu ceva eficient, ceva ce am solicitat chiar şi eu, de mai multe ori. În plus, el a venit cu autoritate şi experienţă. Mi-am zis că e momentul nostru, al liberalilor. Ştiam că vor fi şi membri nemulţumiţi că cineva încearcă să îi scoată din hibernare.
Totuşi de ce atacuri? Duţu zice că nu vrea să candideze. Păcat. Dar ce îl motivează atunci? Răzbunarea? E colegiul în care a pierdut în faţa lui Iorguş. Pe de altă parte e şi principalul impediment al vreunei eventuale veniri a lui Iorguş în PNL, aşa cum am citit tot de prin presă. Pe trendul PD-L-ului, fără a fi preşedinte de organizaţie judeţeană, colegiul 5 e ca şi sacrificat în favoarea altora, mai mari.
În plus i se reproşează lui Duţu că nu a venit cu nimeni, cum face Iorguş când vine din partid în partid. Deci faptul că Duţu a crezut în echipa PNL Mangalia e ceva rău. Ştiu, nu a zis Oleniuc asta, a zis-o "un liberal". Florin Maftei probabil.
Oricum fără a mă crede vreun martir, prefer de o mie de ori să fiu cadavrul pe care calcă Duţu pentru a creşte partidul decât să fiu ceva într-un partid care nu contează în Mangalia.

2 comentarii:

  1. Lucian,
    Dai dovadă de lipsă de fair play faţă de domnul Oleniuc ! Dar cum în politica romănească de după 89 se trece peste cadavre, nici ieşirea ta nu poate fi condamnată. Doar ai un interes, Nu ? Ce Dumnezeu, cum altfel poţi ajunge în graţiile celor care cumpănesc loialitatea membrilor ;)
    În ce priveşte Duţu, mă bucură naivitatea de care daţi dovadă, tu şi colegii tăi. Aminteşte-i domnului Vişa că Duţu nu a condus ultima campanie la PDL. Vezi că nu prea mai e un animal politic, ci mai degrabă un cadavru politic. Dar dacă voi l-aţi adoptat, de ce nu să credeţi în potenţa lui !
    Iar dacă în viitor PNL Mangalia nu va conta în ochii electoratului din Mangalia, va fi din cauza mişcărilor voastre ciudate, niciodată căntărite îndeajuns şi pentru că nu vă respectaţi doctrina de dreapta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt de acord cu felul in care a evoluat partidul intr-o anumita perioada si cu alte aspecte ce tin de bucataria interna petrecute sub conducerea dumnealui. Asta nu inseamna ca nu sunt fair-play fata de domnul Oleniuc, sau ca nu il respect. S-a inteles gresit.
    Cat despre interes, fiind liberal, prefer mai intai sa muncesc, dupa aceea sa vorbesc de interes. Momentan nu am niciun interes, vreau doar sa cresc.
    Cat despre Dutu, 1 e mai mult decat 0, intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere