miercuri, 22 decembrie 2010

O scrisoare pierdută

Pentru că am fost cuminte, domnul primar mi-a trimis o scrisorică. Bănuiesc că a primit-o toată lumea. Cine nu a primit-o, nu a pierdut nimic.
Considerând că aşa este politicos, am decis să îi răspund:

Domnule primar,

În primul rând vreau să vă mulţumesc pentru că ţineţi cont de opiniile noastre, ale cetăţenilor. Mă refer la faptul că în sfârşit aţi dat jos banner-ul cu Geoană, de care v-am spus acum câteva luni, dar mai ales pentru că, de când v-a certat Cârlescu pentru că nu ştiaţi că Tutea a fost de fapt Ţuţea, aţi început să scrieţi cu diacritice.
Revenind la scrisoare, mă bucur că măcar în perioada sărbătorilor de iarnă, aveţi gânduri bune pentru noi. Ştiu că în restul timpului sunteţi ocupat să satisfaceţi interesele camarilei dumneavoastră şi nu vă mai rămâne timp de gânduri sau fapte bune.
Mai ştiu că v-aţi bucura dacă am ierta dar mă întreb dacă noi am fi fost cei care timp de un an v-am ţine în mizerie, v-am arăta permanent dispreţul nostru şi v-am batjocori, aţi mai avea puterea să ne iertaţi de Crăciun?
Vă reamintesc că necăjiţii dumneavoastră din scrisoare au apreciat mai puţin mâna întinsă şi mult mai mult banii din ea. Iar acei bani, sunt banii noştri, cu care ar fi trebuit să faceţi ceva pentru oraş, nu doar pentru masa dumneavoastră de votanţi.
Cu toate că sunteţi plătit să administraţi Mangalia, dumneavoastră declaraţi că luptaţi ca România să fie nu ştiu cum. Probabil de asta nu mai aveţi timp şi de oraş. Oricum, eu vreau să vă reamintesc că pentru binele României noi l-am desemnat şi îl plătim, printre alţii, pe naşul dumneavoastră, Iorguş. Citisem că de sărbători trebuie să ne facem mai mult timp pentru familie, dar nu credeam că dumneavoastră înţelegeţi prin asta să le preluaţi atribuţiile membrilor familiei dumneavoastră.
Sper ca în anul ce vine să înţelegeţi că vă puteţi satisface interesele şi fără a distruge oraşul. Vă doresc să regăsiţi onoarea şi respectul.

Sărbători fericite, domnule primar!

2 comentarii:

  1. Domnule Lucian,
    Cum politica romănească a devenit un tărâm al caterincii , a miştoului sau cum aţi dori să o numim, cel mai câştigat va fi politicianul speculator, cel care vine în prag de sărbători să-şi ceară iertare. Ambianţa ultimelor zile încurajează acest gen de înclinaţii. Epistola lui Tusac asta încearcă. Şi va reuşi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Oameni buni, in prag de sarbaroare ne-ati "consternat" duputatu':
    http://www.replicaonline.ro/deputatul_iorgus_sunt_consternat_de_votul_dat_de_liberali_in_consiliu_51361.html
    rusinica ...

    RăspundețiȘtergere