joi, 8 iulie 2010

Marius. Ilie Marius


Azi, în şedinţa de Consiliu Local, PNL Mangalia a venit cu propuneri pentru numirea unor persoane în Consiliul de Administraţie al Sanatoriului Balnear. Membru în cadrul acestuia a fost propus consilierul local PNL, Sorin Cucoranu, care sunt convins că nu are nevoie de foarte multă prezentare, iar membru supleant Ilie Marius.
Pentru cei interesaţi, Ilie Marius este preşedintele organizaţiei tineretului liberal din Mangalia. Are 27 de ani, este inginer, a absolvit cursurile Universităţii "Dunărea de Jos" din Galaţi. Această propunere confirmă faptul că Sorin Andrei îşi menţine promisiunea făcută în cadrul Adunării Generale a partidului, când a declarat că va încerca să ofere răsplata muncii fiecăruia pe măsura efortului depus, nu mai mult şi nu mai puţin. Că veni vorba de muncă, pot spune că Marius a fost cel care a dat impulsul necesar formării unei organizaţii de tineret puternice. A arătat că poate fi un bun organizator, a demonstrat că poate ţine o echipă unită, aşadar această propunere e o consecinţă normală a activităţii sale.
Pentru nelipsiţii contestatari pot spune că PNL Mangalia este larg deschis pentru toţi cei care vor să intre (cu unele excepţii, gen Maftei). Dacă cineva consideră că este mai bun, mai potrivit, mai frumos, cu mai multe calităţi, îl aşteptăm mai degrabă să se implice şi să demonstreze decât să comenteze. Valoarea se demonstrează prin muncă nu prin aruncat cu noroi.


P.S. Îmi cer scuze pentru postările rare din această perioadă. M-am implicat într-un proiect nou pentru mine şi cum stau foarte prost cu gestionarea timpului, îmi ia ceva să mă acomodez. Sunt pe drumul cel bun, oricum.

2 comentarii:

  1. L-am cunoscut pe junior cu ceva timp în urmă, poate 3-4 luni. Împrăştia prin cutiile poştale ale oamenilor publicitate liberală. Am discutat cu el, chiar despre blogul tău...şi alte mici discuţii. Am avut şi o contră: îşi exprima un punct de vedere cu care n-am fost de acord vis a vis de absolvenţii de facultăţi...de :!: opinii diferite, alte vărste, alte concepţii ;). Are ceva din tonusul lui Mircea Diaconu, dar trebuie să crească ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. sper să nu existe nici o confuzie: vorbesc de Mircea Diaconu de Mangalia şi nu de senatorul liberal ;)

    RăspundețiȘtergere