sâmbătă, 11 septembrie 2010

Let's doi it, Romania

Această postare este o invitaţie la implicare. Este timpul să ne ridicăm din spatele tastaturilor şi să arătăm că ne pasă de oraşul nostru.
Sâmbătă, 25 septembrie 2010, ieşim să facem curăţenie în Mangalia!
Este vorba de programul Let's do it, Romania! ale cărui detalii le găsiţi aici . Menţionez că aceasta nu este o acţiune politică, ci una pur civică. Pentru a nu fi acuzat că aş încerca să o politizez în vreun fel, mă voi înscrie ca voluntar în această acţiune prin intermediul locului meu de muncă.
Sper să ne vedem cât mai mulţi pe 25 septembrie!

Un comentariu:

  1. am fost atat de fraiera incat m-am inscris in proiect inca de la faza de cartare... m-am retras intre timp.
    cand voi vedea factura redusa a POLARIS cu valoarea actiunii de voluntariat din 25 sept, promit sa particip!
    (ca adun saptamanal gunoiul produs de vecinele de la bloc-seminte, ambalaj de chipsuri, inghetate etc consumate de "doamne" si copiii aferenti pe bordurile dintre blocuri conteaza pt romaneasca "rRomania, te facem??")
    (actiunea era destinata arealului nesupus unui contract public bugetat-gen strazi-spatii publice oras, Comorova privata, plaja-Apele Romane. Pentru acestea se platesc BANI PUBLICI)

    RăspundețiȘtergere