luni, 13 februarie 2012

Alegeri

Ieri au avut loc alegeri în cadrul organizaţiei judeţene de tineret a Partidului Naţional Liberal Constanţa. M-am numărat pe lista candidaţilor iar acum mă număr printre cei 8 vicepreşedinţi. Rezist tentaţiei de a enumera persoanele cărora le mulţumesc, cum se făcea, tot ieri, la premiile Grammy. Rezist acestei tentaţii în primul rând pentru că sunt foarte mulţi iar apoi ar fi extrem de nedrept să uit pe cineva. Dar nu am cum să nu îmi amintesc de cum a început totul. De o anumită zi,în urmă cu 7 ani, când am intrat în sediul PNL Mangalia şi am zis că vreau să mă înscriu. De privirile surprinse şi zâmbetul binevoitor al viitorilor mei colegi de partid. Apoi a venit rândul meu să fiu surprins când am putut număra membrii organizaţiei de tineret pe degete. Cu o singură mână.
Îmi amintesc de lunga perioadă în care am încercat să schimb lucrurile şi de cei care m-au susţinut doar din prietenie fără a agreea prea mult politica. De cei care au plecat nu înainte de a pune o cărămida la temelia organizaţiei de azi. De cei care m-au făcut să înţeleg unde greşeam eu şi cei care m-au ajutat să învăţ din greşelile lor. Mai sunt şi cei care au venit să rămână şi cei care ne ajută fără sa fie membri de partid. Sunt cei care au dat un suflu nou organizaţiei când eu îmi pierdusem speranţa şi cei care au adus cu ei o doză de nebunie necesară stabilirii şi îndeplinirii unor obiective îndrăzneţe. Si sunt cei care susţin această nebunie şi fac posibil ca TNL Mangalia să fie azi o organizaţie puternică, cea mai puternică organizaţie de tineret din Mangalia.

Mulţumesc!

4 comentarii:

  1. Pe site-ul mangalia punct tv puteti citi articolul intitulat "Pe cine sa intrebam de ce nu avem caldura !! Numele celor care stiu !"

    Sunt documente oficiale luate din monitorul oficial precum si de la registrul comertului. Puteti vedea cum consilierul personal al lui tusac este administrator in firma de
    termoficare a Mangaliei. Implicarea lui iorgus prin verioti este deja cunoscuta. Deci atat PSD cat si PDL au interese financiare in aceasta afacere.

    Aceasta informare a mai fost postata astazi si pe blogul lui visa insa acesta a considerat ca e mai bine sa nu apara.

    http://www.mangalia.tv/?p=14805

    RăspundețiȘtergere
  2. se stia ca aceasta afacere avea girul puterii,oricare ar fii ea

    RăspundețiȘtergere