sâmbătă, 21 ianuarie 2012

SRPCIV Constanţa

Anul trecut am suferit o experienţă traumatizantă, când a trebuit să îmi schimb cartea de identitate şi am fost tratat de către angajaţii serviciului de resort din Mangalia de parcă eu le-aş fi tăiat din salariu, nu Boc. Anul acesta mă gândeam cu groază că voi repeta experienţa zilelor pierdute si a săptămânilor de aşteptare pentru a-mi schimba permisul de conducere. Aşadar frica cu care am intrat în sediul poliţiei rutiere din Constanţa era oarecum justificată. Am fost surprins să constat că nu îmi cereau decât un act de identitate, nicidecum să vin cu toate rudele şi tot felul de minuni ca în cazul schimbării cărţii de identitate. Surpriza cea mare a venit când am constatat că angajaţii de acolo mă tratează ca pe un om, nu ca şi când le-aş cere favoruri inimaginabile ca în cazul experienţei anterioare. Cât despre timp pierdut: o oră şi 20 de minute din care o oră reprezenta perioada în care mi se elibera dovada şi era anunţată dinainte, deci îmi puteam rezolva alte probleme până atunci. Noul permis urma să îl primesc în "maxim 10 zile, prin poştă". L-am primit vineri, în 4 zile.
În concluzie, se poate şi în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu