joi, 5 mai 2011

Reîntoarcerea

În urmă cu o lună în urmă îmi propusesem o pauză politică pentru a-mi clarifica gândurile şi a lua anumite decizii. Se poate interpreta că gândesc mai greu dar în cele din urmă mi-am dat seama că a mă supăra ca văcarul pe sat nu este o soluţie. În plus, evenimentele succedate de-a lungul acestei perioade mi-au întărit convingerea că a pleca acum, în cel mai greu moment pentru PNL Mangalia, este mai mult decât o laşitate. Mai mult de atât, să proclam acum un eşec când nu am epuizat toate căile posibile în atingerea succesului ar fi absurd. Deoarece nu am întâlnit piedici în îndeplinirea obiectivelor propuse, reacţia mea ar fi nepotrivită faţă de colegii mei.
Iar asta este o lecţie pentru viitor: În curând voi cere votul locuitorilor municipiului Mangalia, cum aş putea să fac asta demn, sigur pe mine şi pe promisunile mele, dacă aş fugi acum din calea eşecului şi nu aş rămâne să îl înfrunt şi să îl transform în succes?!

2 comentarii: