sâmbătă, 24 aprilie 2010

Marea realizare

Ieri dimineaţă mi-am amintit subit că mi-a plăcut foarte mult ceva ce a realizat primarul. Toată ziua m-am chinuit să îmi amintesc care era acea mare realizare, cu atât mai mult cu cât nu se vede nimic în oraş. Am pierdut ore întregi concentrându-mă în încercarea de a mi se revela fabuloasa creaţie. Am apelat la memoria cunoscuţilor. Toţi îmi ofereau răspunsuri de genul "E, a făcut. Nu a făcut absolut nimic, ce să facă". (Asta fiind varianta ce poate fi reprodusă pe blog).
La finalul zilei, când îmi pierdusem orice speranţă, în timp ce căutam o poză, grandioasa realizare mi-a apărut în faţa ochilor în toată splendoarea sa:



E drept, bannerul nu e meritul primarului, nici măcar a formaţiunii pe care o reprezintă în Mangalia, ci este meritul organizaţiei lor judeţene.
Situaţia asta îmi aminteşte însă de Radio Erevan: "Este adevărat că lui Andrei Saharov i s-a făcut cadou un autoturism?" "Da, desigur, dar nu era un autoturism ci o bicicletă şi nu i s-a dat ci i s-a furat".
Concluzia este că ieri mi-am pierdut aproape toată ziua degeaba.

2 comentarii:

  1. Nu-ti amintesti marea realizare a domnului Tusac? Iti spun eu: "senzationalii" palmieri atat din Mangalia cat si din Neptun. Nu sunt impotriva frumosului, chiar imi place, dar n-as putea niciodata sa dau cu odorizant intr-o casa mizerabila.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Lucian, ba a realizat :!: ...mai bine ca oricare alt lider zonal :
    -o polarizare a comunităţii în ,,duşmani şi prieteni" ;
    -falimentarea unei societăţi din Mangalia care presta servicii de salubrizare pe raza municipiului;
    -conducere dictatorială şi după bunul plac odată cu desfiinţarea consiliului local aproape un an
    -etc

    RăspundețiȘtergere