miercuri, 21 aprilie 2010

Revine moda anilor '90

Îmi amintesc cu neplăcere de perioada anilor '90 când erau în floare micile găinării, în special furturile din autoturisme. Din păcate, odată cu criza, se pare că a revenit şi acest prost obicei al unora de a căuta metode facile de supravieţuire.
Am auzit de mult prea multe furturi din autoturisme în ultimul timp, acum o săptămână pe Str. Pictor Tonitza, zilele trecute la căminele DMHI şi astea sunt doar două exemple.
Diferenţa faţă de anii '90 este că măcar atunci hoţii erau specializaţi sau măcar încercau să pară, acum pur şi simplu, sparg geamul autoturismului.
Metoda aceasta face ca de multe ori geamul să coste mai mult decât obiectele furate.
Modul acesta de lucru îmi aminteşte de o celebră replică a maestrului Dinică: "Fii profesionist, ce dracu".
Ţintele sunt, în special, autoturismele care au lăsate lucruri pe banchete sau care au casetofon, altul decât cel montat de producător. Din ce am înţeles, cele montate de producător se scot mai greu şi nici nu pot fi valorificate foarte repede.
Din păcate, cu Chiriţă nu se face primăvară. Felul în care acţionează hoţii face foarte dificilă identificarea acestora de către poliţie aşa că cel mai bine este să încercăm să ne păzim singuri.
În campanie, unul din punctele importante în programul PNL a fost siguranţa cetăţeanului. Cu toate că am pierdut alegerile, am sperat ca acest lucru să nu fie trecut pe ultimul loc al priorităţilor de către cei care au ajuns să administreze Mangalia.

P.S. Această postare nu are nici o legătură cu cea anterioară, despre beznă. Sper.

Un comentariu:

  1. O alta vorba de-a lui Dinica: "mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste pomana" (Filantropica)
    Mangalia are nevoie de "poveste" si fara "pomana".
    PNL, ia aminte!

    RăspundețiȘtergere