joi, 29 aprilie 2010

Stimate domnule lider de sindicat


Am auzit că sunteţi supărat. Pe mine. Şi pentru că dumneavoastră mi-aţi pus, indirect, nişte întrebări am să vă răspund şi eu. Tot indirect.
În primul rând vreau să mă arăt dezamăgit de faptul că aţi făcut uz de poziţia mea politică într-o manifestare asupra căreia eu mi-am exprimat un punct de vedere justificat prin faptul că sunt angajat al Şantierului Naval Daewoo Mangalia.
Trecând peste dezamăgirile mele personale, vreau să clarific relaţia mea cu administraţia, să nu credeţi că aş fi subiectiv în ceea ce am postat anterior.
Mi-am petrecut cea mai mare parte a timpului în şantier, week-end-uri, sărbători legale şi zile în care de regulă lumea nu muncea. Timp de 8 ani. Asta fac şi acum. Aceasta îmi este meseria şi o fac în linişte, fără să deranjez sau să fiu deranjat. Nu am avut o relaţie apropiată cu administraţia cum nu am nici acum. Nu am fost nici la Gura Portiţei şi nici în Germania cu reprezentanţii şantierului, domnule lider.
Îmi amintesc că aţi făcut o grevă cu butoaie, cu cântece, cu joc, cu voie bună. Frumos, ce să mai vorbim. Atunci v-am susţinut pentru că aveaţi dreptate. Atunci era de unde. Tot atunci, personalul TESA nu putea să iasă la grevă. Ştiaţi asta foarte bine. Pentru a compensa, am strâns bani între noi. Mi se pare s-a luat apă ce se distribuia celor aflaţi în grevă. Era un gest de susţinere, simbolic mai mult.
Aţi intrat la negocieri unde aţi susţinut că personalul TESA nu merită nimic pentru că nu a ieşit la grevă. Atunci aţi împărţit şantierul între "noi şi ei". Între cei care merită susţinerea dumneavoastră şi cei care nu. Asta i-a înverşunat pe oameni.
Seara, când se pleca acasă oamenii agitaţi de dumneavoastră strigau după noi, simpli angajaţi, ca pe stadion. Erau femei care toată viaţa nu au făcut decât să muncească, ca orice alt angajat. Acestea erau huiduite şi se striga după ele "Curvele, Curvele".
Aţi uitat toate astea, domnule Florian Marin? Eu nu. De aceea nu pot să am încredere în ceea ce faceţi, ceea ce spuneţi dar mai ales în ceea ce gândiţi.

P.S. Că tot v-aţi luat de calitatea mea de membru liberal , puteţi să îmi spuneţi, vă rog, ce aţi făcut cât aţi fost consilier local? Ce proiecte măreţe, ce idei geniale, ce realizări magnifice poartă semnatura dumneavoastră?

Cu respect,
Lucian Nichita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu