luni, 10 mai 2010

Borduri colorate

Nu cred că e cineva care nu a observat mania primarului Mangaliei de a personaliza totul în culorile partidului său. Până şi bordurile sunt vopsite în culorile social-democraţilor. Mă gândeam cum ar fi dacă toţi potenţialii primari ar avea această problema, cum ar arăta oraşul după fiecare rundă de alegeri? Cred că am putea să ne alegem primarul în funcţie de cum vrem să fie vopsite bordurile.
Sper să nu fie cazul, că ne-am învăţat lecţia, dar totuşi un exerciţiu de imaginaţie nu strică:

6 comentarii:

  1. Exercitiul de imaginatie ar putea continua... La bordurile portocalii, in loc de palmieri ar fi aratat foarte bine Elena Udrea si eventual, Magda Bistriceanu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat-o pe cea mai "importanta" din grupul palmierilor: Elena Basescu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur îţi este ciudă pentru că avem ce pune acolo. Decât o bărbată ca Norica Nicolai, mai bine o Nutzi sau o Eba.

    Lăsând gluma la oparte, chiar mi-a plăcut exerciţiul de imaginaţie propus. Îmi pare rău pentru risipa care se face: palmieri, vopseluri, serviciul de vopsire şi alte multe bazaconii care îi trec Magraonului prin cap... Nu învaţă deloc. Pur si simplu îl doare în cur de comunitatea din Mangalia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar, bazel, mi se pare mie sau a ciuntit de tot palmierii de pe 30? Cred ca a citit articolul tau cu palmierii si a decis sa ia masuri.
    E, nu fii rau cu atractiile din politica, fiecare partid le are pe ale sale. Pentru comparatie: http://www.catavencu.ro/cele_mai_sexy_49_de_femei_din_politica_vota_i_aici-5485.html

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am de ce sa-mi fie ciuda. Dar cred ca, mai bine o barbata ca Norica Nicolai decat o planta ca Eba. Esti de acord?

    RăspundețiȘtergere
  6. Si oricum, am vrut sa evidentiez " mintile sclipitoare ". Nu era un concurs de frumusete dintre partide.

    RăspundețiȘtergere