joi, 6 mai 2010

De prin şedinţa de CL

Azi a avut loc o şedinţă de CL. Ordinea de zi o puteţi găsi aici.
Proiectul înlocuirii consilierului Vasile Iorga a fost retras de pe ordinea de zi astfel încât Vişa Lucian nu a mai putut fi numit în locul acestuia. Pentru a înlătura speculaţiile şi inepţiile, pot spune că toate acestea s-au întâmplat pentru că un anume membru considera, în continuare, că totul i se cuvine şi că el ar fi cel mai viteaz şi mai brav dintre liberali. Nu am să ascund faptul că l-am susţinut în nenumărate rânduri pe Mircea Diaconu, pentru că despre el e vorba, cu atât mai mult cu cât a fost unul dintre primii membri PNL importanţi din Mangalia care m-a băgat în seamă când am venit în partid. Nu uit ce a fost dar nici nu pot să trec cu vederea anumite derapaje ce au loc în momentul de faţă. Nu am de gând să îmi torn cenuşă în cap, în continuare cred că Mircea Diaconu e o persoană cu potenţial doar că locul lui nu mai este în PNL.
Un alt moment memorabil al şedinţei a fost altercaţia verbală dintre Paul Foleanu şi Nae Negrea. Nae Negrea o tot dădea cu cetăţenii Mangaliei şi ce vor aceştia, lucru dealtfel admirabil dacă nu ar fi venit de la cineva care tocmai îşi retrăsese de pe ordinea de zi o concesiune în mijlocul Neptunului, asta în condiţiile în care sunt cetăţeni care aşteaptă de ani de zile soluţii pe linie de urbanism de la aparatul administrativ al primăriei.
Voi reveni asupra celorlalte puncte interesante ale şedinţei luni, când mă întorc. Tot atunci voi răspunde şi eventualelor întrebări sau nelămuriri.
Un week-end plăcut!

2 comentarii:

  1. Urmează scadenţa pentru Nae...cât de curând. Sper să nu-l apuce vara pe la PDL Mangalia.

    RăspundețiȘtergere
  2. de acord cu tine bazel09.ar fi timpul si cazul

    RăspundețiȘtergere