sâmbătă, 29 mai 2010

Tusac îşi bate joc de noi

Am rămas perplex când am aflat că Tusac a convocat o nouă şedinţă extraordinară de Consiliu Local. Este incredibil cum poate acest primar să îşi bată joc de un oraş întreg şi să ignore total spiritul legii administraţiei publice. Încearcă astfel să treacă anumite proiecte special gândite pentru el şi acoliţii săi, fără a mai fi nevoie de avizul comisiilor din CL. Deci practic ignoră cu desăvârşire Consiliul Local, aşa cum face Băsescu cu Parlamentul prin ordonanţele idioate asumate de Boc.
Mai grav este că Tusac doreşte să-şi satisfacă întreaga clientelă politică pe banii noştri dar fără ca noi să vedem nici măcar o realizare.
Mi se pare inadmisibil să bagi bani în studii de fezabilitate când tu, ca primar, nu ai fost în stare să termini o lucrare primită mură-n gură de la foştii. Mă refer la cordonul Saturn-Venus.
Nu zic că Iorguş a fost bun, nici măcar că a fost rău, ci pur şi simplu că acel cordon e meritul său, iar faptul că acum nu e terminat e numai şi numai din cauza lui Tusac, nu a consilierilor locali cum încearcă acesta să lase impresia.
Mai mult de atât, să demonstreze că el este împăratul Mangaliei şi că nu are nevoie de Consiliu Local, bagă, din nou, pe ordinea de zi proiectul cu transporturile. Doar ce i s-a explicat data trecută că acest proiect are nevoie de avizul comisiei economice, el îl bagă iar.
Păi dacă tot eşti cel mai bun, şi le faci pe toate singur, fără să te consulţi cu consilierii locali, domnule primar, de ce te plângi peste tot că din cauza consilierilor locali nu eşti tu în stare să faci nimic bun?!

5 comentarii:

  1. iar tu, si cei asemeni tie (ma refer la clasa politica), tot ce puteti face este sa va plangeti, sa va victimizati...si intotdeauna sa gasiti un vinovat, ba e primarul, in aceasta speta, ba e consiliul local, etc.
    si ma intreb totusi, voi oare va considerati mai buni? voi ce ati face pentru orasul nostru? voi ne.ati pacali mai frumos?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai răi nu am avea cum să fim nici măcar dacă am vrea. Probabil nu am muta munţii din loc nici noi şi nici nu susţinem asta. În primul rând nu ne-am bate joc de oraş şi de legi. Puţinii bani care sunt în buget, în situaţia asta de criză, i-am direcţiona nu spre spectacole şi studii de fezabilitate din care cetăţenii nu înţeleg nimic, ci spre investiţii clare. Nu ne-am da peste cap să falimentăm firmele locale, care plătesc impozite la bugetul Mangaliei, să facem loc clientelei politice din alte părţi. Am răspunde nevoilor cetăţenilor ce vin în audienţe şi asta fără să urcăm uşile birourilor pe primărie, la mişto.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi se pare ca, a prezenta o situatie nerezolvata aducand argumente inseamna sa te plangi...Desi am ajuns intr-o stare in care nu mai avem incredere in nimeni, eu cred ca se poate sa incercam sa avem incredere in cei tineri pana la prima dezamagire, evident.
    Inca sper, ca pana in toamna, sa va implicati suficient pentru a aduce transportul din statiuni pe calea cea buna si insist sa ne asigurati transport dupa orele 20. Cred ca pana la orele 22-23 este decent astfel incat sa poata intra in normalitate si locuitorii statiunilor. Putini, multi, nu conteaza. Ei inca exista!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, de acord cu dvs., haideti sa incercam sa le acordam incredere tinerilor, si mai ales acestui tanar ce aparent pare sa se implice (speram sa nu fie doar de fatada). Pana la proba contrarie, acestui tanar ii acordam un vot de incredere si asteptam sa vedem daca in afara de a vorbi putem lua si atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Merita un vot de incredere. Cunosc psihologia omului bine desi nu am studii de specialitate despre acest domeniu si nici 50 de ani si acest tanar pare ca ar avea un suflet mare. Aceasta calitate il determina sa se implice, putini oameni o au si foarte multi au nevoie... De aceea cred ca merita incredere.

    RăspundețiȘtergere