joi, 20 mai 2010

Ce vrea România


Am pus poza de mai sus pentru că mi s-a părut amuzantă, orice alte comentarii nu-şi au rostul.

Lumea protestează în toată ţara. Pe bună dreptate.
Cine credea că măsurile aberante anti-criză luate de guvernul Boc vor afecta doar bugetarii se înşeală. Se pare că pe principiul "dacă nu vă convine, puteţi să plecaţi că vă înlocuim cu bugetarii disperaţi", unele firme private au început să reducă salariile angajaţilor după cum puteţi afla de aici.

În timpul ăsta parlamentarii PDL nemulţumiţi, se ţin de bancuri:
-Ce a spus mama premierului Boc după ce a venit de la maternitate?
-Am ales răul cel mai mic.

Bun bancul, mai bună informarea televiziunilor de ştiri care tot încercau să ne explice că cei 60 000 de manifestanţi ar reprezenta cea mai mare acţiune de protest din istoria României. Păi treaba e că nu a prea fost cea mai mare deoarece prin 1928, pe 6 mai chiar, PNŢ, ajutat un pic de PSD, a reuşit să strângă la Alba Iulia peste 100 000 de persoane. Erau nişte ani când nu prea erau firme de transport, fiecare venea cum putea. Nu comentez mai mult deoarece manifestaţia era împotriva liberalilor.

La final, un apel pentru salvarea lui Boc:

6 comentarii:

  1. Îţi recomand două articole interesante ale nicoletei savin de pe blogul ei http://nicoletasavin.wordpress.com/
    După lecturare poate îţi vei nuanţa mai "clar" părerile ;) vis a vis de politica dămboviţeană din ultimii 150 ani: adică de la mazilirea lui Cuza de cel care la instalat în scaunul de domnie, Kogălniceanu, şi aducerea lui Carol în straie feminine de către Brătieni pentru a fi uns rege peste români, până în zilele noastre unde am fost păstoriţi de cel care urla "nu ne vindem ţara" dar a înstrăinaţ-o şi alţi ciraci care au trecut sau sunt la borcanul cu miere .

    RăspundețiȘtergere
  2. bancurile sunt pentru a indulci necazul.evident ca vor fi atinsi si cei din mediul privat,logic,eu am un magazin si omul nu va mai veni sa cumpere,intrucat prioritatile lui vor fi altele.va scadea puterea de cumparare si implicit asta va duce la inchiderea si lichidarea multor firme.ma intreba cineva de ce nu toti profesorii sunt de acord cu greva generala.sunt si profesoara si ieri la o sedinta de sindicat am aflat o parere care mi-a deschis ochii asupra altui fapt din realitate;sunt tineri profesori care mi-au spus ca ei din salariul acela traiesc(900 ron)si daca ar face greva ar insemna sa nu-l mai primeasca pe termen nelimitat,deci asa, se multumesc chiar si cu 650 cat vor lua lupa scaderea de 25%,mai bine decat nimic.mi se pare sumbru viitorul nostru al romanilor:(

    RăspundețiȘtergere
  3. normal ca traiesc si cu 650. la noi mamaliga e din gelatina, nu se sparge niciodata.grecii fac scandal ca nu mai au bani sa manace de 5 ori pe saptamana in oras si noi o ducem bine si cu 650.cum ii invatam, asa ii avem,daia isi bat joc de noi in ultimul hal...nu ne meritam soarta?!

    RăspundețiȘtergere
  4. dl marius,am dorit sa scot in evidenta un anumit punct de vedere si disperarea acestor categorii sociale si nu numai.imi spuneau colegii mei care au un copil sau doi,ca acei coipii nu stiu de greva,ei vor lapte,pampers si restul.ce le spun acestora?"tata numai aduce bani o luna ,doua,ca este in greva".nu,aleg alternativa,sa priveasca in ochii acestora si din putinul avut,sa-si ia ei de la gura si sa puna pe masa copilului ce trebuie.numai judecati ca altii se complac,daca sunteti altruist,e dreptul fiecaruia sa aleaga,hai sa nu ne acrim de tot,sa fim mai toleranti,voi face eu greva si ptr colegii mei,macar sa reusim sa schimbam ceva.
    repet,nu judecati,ptr ca nu toti suntem la fel si nu stiti nivelul de trai al unei familii sau slabiciunile altora.va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Grecii reactioneaza urat pentru ca li se iau al-13-lea salariu, pentru ca au 800 de euro salariu si romanii reactioneaza scriind mesaje obscene catre basescu pentru li se iau 25% din 150-200 de euro. De scris este usor, de actionat este mai greu. Se vede diferenta.Intr-adevar ne meritam soarta.

    RăspundețiȘtergere