joi, 27 mai 2010

Mircea Diaconu a fost exclus

În cadrul şedinţei PNL de marţi, s-a luat decizia excluderii domnului Mircea Diaconu din rândurile membrilor PNL. Decizia a venit ca urmare a unor abateri de la Statutul Partidului Naţional Liberal ce au făcut ca momentan, PNL să mai fie reprezentat doar de trei consilieri locali, nu de patru cum a fost voinţa electoratului.
Faptul că a fost sancţionat acum mai bine de un an pentru abateri asemănătoare, a făcut ca Biroul Politic să fie intransigent în acest caz.
Personal, mi-aş fi dorit ca Mircea să fi fost în echipa PNL, nu împotriva acesteia. Faptul că el a ales un drum, iar eu am ales PNL, mă face să fiu împăcat cu mine şi cu votul meu dar totuşi rămâne un gust amar. Păstrând proporţiile, cred că e aceeaşi traumă psihologică cu amputarea unui membru. O faci pentru că ştii că astfel salvezi întregul, dar rămâne senzaţia că ai pierdut ceva.

3 comentarii:

  1. Aţi pierdut un liberal bun, un militant de teren. L-am cunoscut în perioada când lucra la Rominterm...hotărărerea lui Mircea este suverană.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte ciudat cum "militantii de teren" ai partidelor exceleaza in functii la societati (macar partial) de stat: Rominterm, Neptun-Olimp, etc.
    Numai pe acolo isi dau masura valorii?

    RăspundețiȘtergere
  3. La Romiterm nu a fost functie politica, din ce stiu eu.

    RăspundețiȘtergere